אבא בצרה
מליסה מוריס היא בתו של הסופר רב המכר, ניל מוריס. במקום לבלות זמן איכות עימה, נראה שניל יותר מתעניין בליצור משימות מרגשות לטריפ זום, כוכב דמיוני של ספריו. אבל כאשר אביה נחטף על ידי מעריץ משוגע בהרפתקה מסתורית בחיים האמיתיים, מליסה צריכה את עזרתם של המעריצים הגדולים ביותר של אביה - ולידע קטן משלה של העלילה!
אמילי אוסמנט מככבת בתפקיד מליסה מוריס, בתו של סופר המסתורין המצליח ניל מוריס. במקום לבלות זמן איכות עם מליסה, נראה שניל מתעניין יותר ביצירת משימות מרגשות ו"מלכודות טריפ" עבור טריפ זום, הגיבור הדמיוני שהוא הפך למפורסם בספריו. אבל כשאבא שלה נחטף על ידי מעריצים מטורפים כחלק מתעלומה אמיתית, מליסה מתחברת בחוכמה ל"זום" הפנימי שלה ויוצאת לעזור לו.