הרוח ומולי מקגי הוא סיפור על נערה שופעת חיים מולי מקגי ורוח רפאים רגזן בשם סקראץ'. אחת מהקללות של סקראץ' מתפוצצת בפניו ומשאירה אותו מקולל להיות תקוע לנצח לצדה של מולי.
הרוח ומולי מקגי היא סיפור על רוח רפאים וילדה שמחזירה אותה בחזרה לחיים... בערך. כשרוח רפאים רגזן בשם סקראץ' מטיל קללה על הנערה שופעת החיים מולי מקגי, היא מתפוצצת בפניו ומשאירה אותו מקולל להיות תקוע לנצח לצדה של מולי. כעת הוא מוכרח ללכת לכל מקום שמולי הולכת ולעשות את הדברים שמולי עושה... וזה, בעיניי מולי, הופך אותו לחבר הכי טוב שלה! ובעוד מולי גוררת את סקראץ' הזעוף אל כל ההרפתקאות שלה, דבר מצחיק קורה - סקראץ' מתחיל לחבב את מולי, וחברות בלתי צפויה פורחת ביניהם.