קומדיה, אנימציה
מטור מחליט שהוא רוצה ללמוד לטוס ומגויס על ידי הקבוצה המובחרת "פלקון הוקס". במפגן האווירי הגדול לייטנינג מקווין הוק נאלץ להצטרף למטור.
מטור מחליט שהוא רוצה ללמוד לטוס. לאחר קורס מזורז מטור ממריא לראשונה ובטעות מגויס על ידי קבוצה מובחרת של טייסי מפגנים אוויריים בשם "פלקון הוקס". במפגן האווירי הגדול מטור מבצע את הלהטוט הכי מסוכן שלו ונזקק לעזרתו של לייטנינג מקווין הוק האחד והיחיד.