מעצבן פנים
דונלד דאק חווה סיבוך עוקצני לאחר שהוא מסתבך עם דבורה בשם ספייק, שמנסה להאביק את הטפט הפרחוני של דונלד. לאחר שדונלד לוכד את ספייק בעזרת דבק טפט, השניים פוצחים בהתגוששות. המזימה נכשלת לאחר שספייק מצליח להימלט ולגייס את כל חבריו הדבורים מהכוורת כדי לעזור לו לנקום.