ההרפתקה המדהימה של שארפיי
שארפיי אוונס שנועדה לאורותיה הנוצצים של ניו יורק, משוכנעת שהכסף והתהילה הם כבר בתיקה (תיק מעצבים, יש לומר). אך התאטרון הוא עולם שבו אדם לאדם זאב, כפי שהיא והכלבלב בוי מגלים כשהם נתקלים בכוכבנית הוליוודית ערמומית, שבעזרת הכלב המטופח שלה לצדה, תעשה הכול כדי למחוץ את המתחרים.
עד כמה נפלא צריך להיות כדי להצליח בגדול בתפוח הגדול? דיווה שאפתנית אחת עומדת לגלות... בדרך הקשה. לאחר שצייד כישרונות מבחין בה בהופעה עם כלבה בוי במופע צדקה, שארפיי רוונס (אשלי טיסדייל) יוצאת אל האורות הנוצצים של ניו יורק כאשר היא משוכנעת שתהילה ועושר מיידיים הם כבר בתיק שלה (תיק מעצבים, יש לומר). אך התאטרון הוא עולם שבו אדם לאדם זאב, כפי שהיא ובוי מגלים כאשר הם נתקלים בבעלת הבית הערמומית של כלבה מטופחת ששמה קאונטס וכוכבנית ברודוויי ערמומית, שתעשה הכול כדי למחוץ את המתחרים. למרבה המזל, שארפיי פוגשת גם את פייטון (אוסטין בטלר), סטודנט קולנוע נאה שחושב ששארפיי מרתקת כפי שהיא חושבת על עצמה.