חודשים לאחר שמק ובריידי שבים מהרפתקת הקיץ ששלחה אותם אל סרט מסיבת החוף משנות ה-60 "סיפור הפרברים הרטובים", הם זוכים לביקור מפתיע מחבריהם החדשים מהחוף. כפי שניסיונם לימד אותם, העולם האמיתי והסרט לא משתלבים טוב ביחד, ולכן עליהם להגות תוכנית מהירה שתחזיר את כולם לעולם הסרט לפני ירידת המסך.
חודשים לאחר שמק ובריידי שבים מהרפתקת הקיץ ששלחה אותם אל סרט מסיבת החוף משנות ה-60 "סיפור הפרברים הרטובים", הם זוכים לביקור מפתיע מליילה, טנר וחברים גולשים ואופנוענים אחרים. כפי שניסיונם לימד אותם, העולם האמיתי והסרט לא משתלבים טוב ביחד, לכן מק, בריידי וכל חבריהם מהסרט, מתכננים להשתמש בשרשרת של ליילה כדי להחזיר את כולם לעולם הסרט לפני שיהיה מאוחר מדי.