Hocus Pocus 25th Anniversary Halloween Bash
בואו לחגוג במסיבה מלאת כוכבים לכבוד חגיגות 25 שנה ל"הוקוס פוקוס". ספיישל זה, שצולם בבית הקברות פוראוור האיקוני שבהוליווד, חוגג את מעמדו של הסרט כחלק קבוע של כל ליל כל הקדושים, והוא כולל הופעות מוסיקליות, תחרות תחפושות בנושא "הוקוס פוקוס", וריאיונות בלעדיים עם צוות השחקנים וההפקה של סרט אהוב זה.