מלחמת הכוכבים: סִיפּוּרֵי דְרוּאִידִים
תוך כדי מסעם ברחבי הגלקסיה להצלת R2-D2, מספר C-3PO את עלילות המורדים, ההרפתקאות הגדולות שלהם, המאבק בסית' והחיפוש אחר תקווה חדשה.
לוק סקייווקר וברית המורדים הביסו את האימפריה לאחר שהשמידו את כוכב המוות השני, אך החגיגות נקטעות כאשר דמות מסתורית בגלימה חוטפת את ספינתו של אדמירל אקבאר כאשר R2-D2 על סיפונה כבן ערובה תמים! תוך כדי מרדפם של C-3PO ושאר המורדים ברחבי הגלקסיה, הוא מספר את עלילות המורדים וההרפתקאות הגדולות שלהם שהובילו למאבק בין הג'דיי לסית', להקמת האימפריה והחיפוש אחר תקווה חדשה.