אלגרה בהופעה חיה
תיהנו מחוויית "אלגרה בהופעה חיה" של דיסני! המופע כולל את השירים המקוריים "לאן אני הולך" ו"תשכנעי אותי", גרסאות כיסוי לשירים משנות ה-90 כמו "להמשיך לחיות ללא אהבתך", מבחר שירים מתוך המחזמר "שישי הפוך: מחזמר חדש" ולהיטים מוזיקליים עכשוויים כמו "נעלי עקב אדומות" ו"ולחיות כך".