מיילי סיירוס: Something Beautiful
אופרת פופ מיוחדת במינה ומלאה בפנטזיה, שמכילה 13 שירים חדשים ומקוריים מהאלבום הוויזואלי "Something Beautiful" מאת מיילי סיירוס.