האנה מונטנה ומיילי סיירוס: מופע הטוב שבשני העולמות
צפו במיילי סיירוס בהופעה שכל הכרטיסים אליה אזלו ותזכו במבט מאחורי הקלעים על חייה האמיתיים של הכוכבת בסיבוב ההופעות.
הצטרפו למיילי סיירוס בהופעה "האנה מונטנה ומיילי סיירוס: מופע הטוב שבשני העולמות". הסרט צולם בסיבוב ההופעות שלה ב-69 ערים, שלא נותרו בו מקומות ישיבה פנויים ואשר מציג ממד חדש לגמרי של אלילת הפופ. האורחים המיוחדים האחים ג'ונאס והבמה עמוסת הרקדנים, הפירוטכניקה ומיצגי הווידאו ממחישים את המגנטיות המרשימה שהפכה את הזמרת והשחקנית בת ה-15 לסנסציה של מולטימדיה ושהלהיבה המוני מעריצים בכל העולם. בנוסף למבט האינטימי ביותר על הקונצרט, הסרט מביא גם הצצה אל "מאחורי הקלעים" של חייה של מיילי במהלך סיבוב ההופעות.