פעולה והרפתקאות, אנימציה
ארבעה דינוזאורים צעירים חוקרים עולם פרה-היסטורי של הרפתקאות שבו התעלומה המרגשת מכולן היא ג'יגנטוזאורוס, הדינוזאור הגדול והאימתני ביותר שמישהו ראה אי פעם!
ארבעה דינוזאורים צעירים הם חברים החוקרים עולם פרה-היסטורי של הרפתקאות שבו התעלומה המרגשת מכולן היא ג'יגנטוזאורוס, הדינוזאור הגדול והאימתני ביותר שמישהו ראה אי פעם! מאזו הסקרנית, טייני השובבה, ביל הביישן ורוקי האמיץ רוצים כולם לגלות את סודות הג'יגנטוזאורוס החמקמק, ויגלו שלכולם יש גם מה ללמוד ממנו.