דוקו, תוכניות בידור
וולט דיסני מדבר על השינויים המתרחשים בפארק דיסנילנד ולוקח אותנו לסיור כדי לשתף אותנו במתקנים, באטרקציות ובהרפתקאות הכי חדשות.
פתיחת המתקן 'זה עולם קטן' ו'כיכר ניו אורלינס' מוצגים לכל, כאשר וולט מספק מידע על תכנון 'הרגעים הגדולים' עם מר לינקולן, שודדי הקאריביים, והדיורמה של העולם הפרימאלי, לצד הופעה של פנטזית חג המולד במצעד. התוכנית הוצגה כמחווה לוולט דיסני ושודרה שלושה ימים לאחר מותו.