Muppet Babies: Play Date
החבובוטף חוזרים לחדר המשחקים, אבל הפעם נדמיין אותם בהופעה חיה! הצטרפו לכיף כאשר חברים נפגשים לשעת משחק עם החבובוטף.
החבובוטף חוזרים לחדר המשחקים, אבל הפעם נדמיין אותם בהופעה חיה! הצטרפו לכיף כאשר חברים נפגשים לשעת משחק עם החבובוטף. צפו בקרמיט, פיגי, פוזי, אנימל, גונזו וסאמר, מלמדים את חבריהם החדשים כמה זה כיף להשתמש בדמיון!