טים ברטון הסיוט שלפני חג המולד שרים ביחד
שירו עם הסרט את השירים החביבים עליכם בעזרת מילים שיופיעו על המסך במהלך הצפייה ב"סרט של טים ברטון, הסיוט שלפני חג המולד".