טים ברטון הסיוט שלפני חג המולד
ג'ק סקלינגטון המכונה "מלך הדלעת" משתעמם מההפחדות השגרתיות ומשתוקק להפיץ את האושר שבחג המולד. אך המשימה שלו מעמידה את סנטה בסכנה ויוצרת סיוט עבור כל הילדים והילדות הטובים.
הצטרפו לעולם ייחודי ומלא בקסם ופלא, שבו לכל חג יש ארץ מיוחדת משלו. זהו סיפורם הנוגע ללב של ג'ק סקלינגטון, מלך הדלעת של עיר ההאלווין, ושל כל אותם רוחות ותופעות על טבעיות המתרחשות בלילה. ג'ק משתעמם משגרת ה"תעלול או ממתק" ומשתוקק ליותר, ואז הוא נתקל בקסם הנהדר של עיר חג המולד. ג'ק מחליט לקחת את החג השמח הזה בחזרה איתו לעיר ההאלווין, אך חלומו להיות מחליפו של סנטה משתבש ואז בובת סמרטוטים בשם סאלי שאוהבת אותו נאלצת להחזיר את המציאות לקדמותה.