לגו דיסני לשבור את הקרח: מבצע פאפין
לאחר אירועי "לשבור את הקרח", אנה ואלזה רוצות להתחיל מחדש בארנדל, ולגרום לטירה להרגיש קצת יותר נוחה. בזמן שהן נאבקות להשתחרר ממגבלות המסורת, לדוכס מווסלטון יש תוכניות אחרות לביתן האהוב לצד להקת פאפינים מאיימת.