גסטון מנסה ליצור צוות של רשעים בכדי להשתלט על הטירה, אך כאשר הנסיכות מגלות על מזימתו הן מחליטות לצאת לפעולה ולהציל את הטירה ואת הכפר. לצערו של גסטון, אחד הרשעים שגייס לצוות שלו התברר כהחלטה מאוד לא נכונה שבסופו של דבר עולה לו בניצחון.
בסרט החדש "לגו נסיכות דיסני: טירת ההרפתקאות", טיאנה, מואנה, שלגיה, רפונזל ואריאל יוצאות להרפתקה כאשר הן מוצאות את עצמן בטירה מסתורית. זמן קצר לאחר הגעתן, הן מגלות שגסטון רקח תוכנית מרושעת כדי להשתלט על כל הממלכות שלהן! הנסיכות מוכרחות לעבוד יחד כדי לפתור אתגרים המוסתרים עמוק בתוך קירות הטירה, ולנסות להציל את הממלכות שלהן מגסטון.