אלאדין
טוסו על מרבד קסמים במסע מלא צחוק וריגוש, באחת מההרפתקאות המרהיבות ביותר של כל הזמנים! היכנסו ל"עולם חדש לגמרי" של בידור, הכולל פסקול עטור הפרסים ורגעים בלתי נשכחים של קומדיה והרפתקה.
טוסו על מרבד קסמים במסע מלא צחוק וריגוש, באחת מההרפתקאות המרהיבות ביותר של כל הזמנים. בלב העיר הקסומה, אלאדין פשוט העם והקוף השובב שלו, אבו, יוצאים לחלץ את הנסיכה יסמין העצמאית ממזימותיו של המכשף הרשע ג'פאר. חייו של אלאדין משתנים בעקבות שפשוף מנורת הקסמים, שממנה מגיח ג'יני חינני ומעניק לו שלוש משאלות. בעקבות זאת, הוא יוצא למסע רצוף תגליות מדהימות. היכנסו ל"עולם חדש לגמרי" של הנאה שבו כל משאלותיכם יתגשמו.