פעולה והרפתקאות, פנטזיה
אוסקר דיגס הוא קוסם לא ידוע שנקלע לטורנדו ומגיע אל ארץ אוז שוקקת החיים, שם הוא פוגש שלוש מכשפות שלא מאמינות שהוא הקוסם הגדול שכולם מחכים לו. אוסקר, שנשאב בניגוד לרצונו לבעיות של ארץ אוז ותושביה, נאלץ לגלות מי טוב ומי רע לפני שיהיה מאוחר מדי.
סרט פנטזיה והרפתקאות של דיסני שמגולל את סיפורו של קוסם לא ידוע עם מוסר מפוקפק בשם אוסקר דיגס. אחרי שאוסקר נקלע לטורנדו ומגיע אל ארץ אוז שוקקת החיים, הוא מאמין שזכה בכל הקופה, אלא שאז הוא פוגש שלוש מכשפות (מילה קוניס, רייצ'ל וייס ומישל ויליאמס) שלא מאמינות שהוא הקוסם הגדול שכולם מחכים לו. אוסקר, שנשאב בניגוד לרצונו לבעיות של ארץ אוז ותושביה, נאלץ לגלות מי טוב ומי רע לפני שיהיה מאוחר מדי. הוא משתמש בכישורי הקוסמות שלו, תושייתו וקצת אשליות ומעשי כשפים והופך את עצמו לקוסם גדול ולאיש טוב יותר.