Kingdom of the Polar Bears
עם הצטמקות שטחי הקרח במפרץ הדסון, דובת קוטב ושני גוריה נאבקים להתמודד עם המכשולים הרבים שמתלווים לשינויי האקלים.
עם התקצרות עונת החורף והצטמקות שטחי הקרח במפרץ הדסון, דובת קוטב ושני גוריה נאבקים להתמודד עם המכשולים הרבים שמתלווים לשינויי האקלים. חוקר הדובים דניס קומפייר עוקב אחרי המשפחה ומתעד את מסע ההישרדות וההתמודדות המרשימה של הדובים.