גורונגוסה: גן עדן קם לתחייה
הפארק הלאומי גורונגוסה נודע כגן העדן של אפריקה, אבל המלחמה כמעט הרסה אותו. כעת, הוא הבית של שיקום חיות הבר הגדול ביותר בהיסטוריה.
הפארק הלאומי גורונגוסה נודע כגן העדן של אפריקה, אבל 15 שנות מלחמה כמעט השמידו את החיות לטובת בשר וכסף. כעת, זהו המקום בו מתרחש המאמץ הגדול ביותר בהיסטוריה לשיקום חיות הבר. זהו הסיפור של גורונגוסה, המסופר דרך מסעה של פילה נקבה, מוואנה נזו. היא ומשפחתה המצולקים מהמלחמהמסתגלים אט אט לשלום בפארק שכעת שוקק חיים.