פילי רפאים
הבמאי ורנר הרצוג מלווה חוקרים וגששים כשהם מחפשים אחר ראיות באנגולה לקיומם של יונקי היבשה הגדולים והחמקמקים ביותר שחיים כיום.
לפי האגדה, יש "פילי רפאים" שמסתתרים ברמות של אנגולה שמעולם לא נראו על ידי בני אדם. הבמאי המוערך ורנר הרצוג ("גריזלי מן") יוצא למסע אפי ברמות האנגוליות בליווי של "נשיונל ג'יאוגרפיק אקספלורר" וביולוג השימור ד"ר סטיב בויס, כדי למצוא את היצורים המלכותיים והחמקמקים האלו.