קומדיה, פנטזיה
כאשר אקדמיית באקסלי הול בת ה-100 מוצאת את עצמה בקשיים כלכליים, רוחות הרפאים החביבות שגרות שם פונות לג’רמי, חניך בן 13 ויורש של סכום עצום של כסף, כדי שיעזור להן להקים מחדש את בית הספר…שהוא גם הבית שלהן.
תושבי הרפאים של באקסלי הול, מבנה בן 100 שנה, מקימים מהומה על-טבעית כאשר בית הספר, אשר נקלע לבעיות כלכליות, נאלץ לאפשר לבנות להיכנס לאקדמיה לבנים בלבד. התקווה היחידה שלהם היא ג'רמי בן ה-13, חניך ביישן שצפוי לרשת הון. אבל כאשר רוחות הרפאים מגלות שדודתו הזוממת של ג'רמי מתכננת לגנוב את הירושה שלו כדי שתוכל לקנות את בית הספר ולהרוס אותו, הן נרתמות להציל אותו.