פעולה והרפתקאות, אנימציה
זהו סיפור ייחודי שמתאר אגדה אודות אומץ וידידות שקרתה בארץ רחוקה לפני זמן רב. התכוננו להרפתקה מרתקת, דמויות ומוזיקה בלתי נשכחות והמון צחוקים. רובין הוד הגיבור מתכנן מעשים מצחיקים ונועזים ביחד עם שותפו ג'ון הקטן וחבורת הגברים העליזים כדי להערים עם הנסיך ג'ון החמדן ולהשיב את האושר עבור תושבי שרוורד פורסט.