אנימציה, פנטזיה
שלגיה כובשת את לבם של שבעת הגמדים ומביסה מלכה מרושעת בסרט שהשיק את מורשת האנימציה של דיסני.
שלגיה ושבעת הגמדים הוא סרט קסום ומעורר השראה שמגלם את מורשת האנימציה של וולט דיסני. בסיפור הנפלא על אהבה וידידות, שלגיה הנסיכה החביבה והיפה כובשת את לבם של שבעת הגמדים וגוברת על תוכניותיה של מלכה מרושעת. זהו הסרט שהוגדר כ"סרט האנימציה הטוב בכל הזמנים"!