מפריז לפיטסבורג
״מפריז לפיטסבורג״ מביא לתחייה את המאמצים מלאי התשוקה של יחידים שנאבקים באיומים הכי חמורים של שינויי אקלים בחצרות בתיהם. הסרט מתרחש על רקע דיון לאומי על עתיד האנרגיה של ארצות הברית - וההחלטה לצאת מהסכם האקלים של פריז - ולוכד את מה שעומד על הפרק עבור קהילות ברחבי הארץ והדרכים מעוררות ההשראה בהן אמריקאים מגיבים.