דליפת הנפט הגדולה ביותר במאה העשרים
לואיק פיירון חוקר את דליפת הנפט הגדולה ביותר בהיסטוריה של צרפת ומראה איך המדינה התאוששה מהאסון האקולוגי.
ב-1978, מכלית הנפט "אמוקו קאדיז" שהכילה 220 אלף טונות של נפט עלתה על שרטון בחופי ברטאן שבצרפת. דליפת הנפט שנגרמה כתוצאה מהתאונה הייתה הגדולה ביותר בהיסטוריה של צרפת, והאסון האקולוגי שנגרם בעקבותיה הוא אחד מהגדולים במאה ה-20. ארבעים שנה לאחר מכן, לואיק פיירון מנסה להבין כיצד התאושש הטבע מהאסון ואילו לקחים הופקו מהתקרית.