שישי הפוך
לדוקטור טס קולמן ולבתה אנה יש דבר אחד במשותף: הן לא מצליחות להסכים על כלום. אבל לאחר שמהומה מסתורית בליל משנה קצת את העניינים, הן מתעוררות להפתעה מסעירה ביותר – טס ואנה לכודות זו בגופה של זו. מכיוון שהחתונה של טס מתוכננת ליום שבת, השתיים יוצאות למרוץ נגד השעון כדי להשיב דברים לקדמותם.
לדוקטור טס קולמן (ג׳יימי לי קרטיס) ולבתה אנה (לינדזי לוהן) יש דבר אחד במשותף: אין ביניהן שום חיבור – לא בענייני בגדים, לא בענייני גברים, ובמיוחד הן אינן מסכימות לאור השאיפה של אנה להיות בלהקת רוק. פשוט שום דבר. ואז, מהומה מסתורית בליל שישי משנה את חייהן והן מתעוררות להפתעה מסעירה ביותר – טס ואנה לכודות זו בגופה של זו. מכיוון שהחתונה של טס מתוכננת ליום שבת, השתיים צריכות למצוא דרך להתחלף בחזרה... ומהר. האם הן ירכשו כבוד והבנה הדדית לאור ההזדמנות לצעוד זו בנעליה של זו?