חג המולד עם וולט דיסני
בהפקה מקורית זו של מוזיאון משפחת וולט דיסני בבימויו של דון האן נצפה בסרטים ביתיים של משפחת דיסני ובקטעי חגים מסרטי הקולנוע והסרטים הקצרים של וולט בשעה שדיאן, בתו של וולט, משתפת בזיכרונות חג המולד לצד סרטים ביתיים של משפחת דיסני, קטעי חגים מסרטי דיסני קלאסיים וצילומי ארכיון מדיסנילנד.