אל האוקבנגו
אגן נהר אוקבנגו הוא מקור מים חיוני לאנשים מקומיים ולמיני בעלי חיים איקוניים באפריקה. עם זאת, נווה מדבר זה נמצא כעת בצרה עקב לחץ גובר של פעילות אנושית. עקבו אחרי צוות חוקרים שיוצאים למסע מופלא בן ארבעה חודשים על פני שלוש מדינות כדי להציל את מערכת הנהרות שמזינה את דלתת האוקבנגו, אחד משטחי הביצות הפראיות האחרונות שנותרו על פני כדור הארץ.