אנימציה
לרגל 70 שנה לצאתו לאקרנים, קבלו את סיפורו מעורר ההשראה של דמבו הפילון האמיץ שמשתמש באוזניו הענקיות כדי להמריא אל התהילה בעזרת ידידו הנבון טימותי העכבר. הסרט ישמח וירגש קהלים בכל הגילאים.
"דמבו" הוא עדיין אחת מיצירות המופת המצוירות באורך מלא של דיסני - סיפור מרגש ומעורר השראה עם שירים בלתי-נשכחים כמו "קייסי הבן", "תינוק שלי" ו"כשאני רואה פיל מעופף". כשגברת ג'מבו פוגשת את הפיל התינוק שלה, הוא הופך להיות שיחת היום בקרקס. לדמבו התינוק יש אוזני ענק, שבגללן כולם מלגלגים עליו. הודות לאומץ יוצא דופן ובעזרת חברו הנאמן טימותי העכבר, דמבו מתגבר ומצליח כנגד כל הסיכויים. כל המשפחה תיהנה מהסיפור הקלאסי והמרגש על פילון אמיץ עם אוזניים גדולות ולב גדול עוד יותר.