העולם המופלא של השירים
סדרה של עשרה סרטונים קצרים המכילים שירי דיסני קלאסיים. המוזיקה מבוצעת בסגנון חדש והדמויות מוצגות בסגנון שירי הילדים של דיסני ג'וניור.