דיסני ג'וניור אריאל בת הים הקטנה
"Disney Junior אריאל" היא סדרת הרפתקאות מוזיקלית לקטנטנים שבמרכזה אריאל, בת ים צעירה שלומדת שכוחה נמצא בשימוש שלה בקולה כדי להביע את דעתה, לשיר בקול גדול ולעשות גלים.
"Disney Junior אריאל" היא סדרת הרפתקאות מוזיקלית לקטנטנים שבמרכזה אריאל, בת ים צעירה שלומדת שכוחה נמצא בשימוש שלה בקולה כדי להביע את דעתה, לשיר בקול גדול ולעשות גלים. וכשהיא עושה זאת, היא יכולה לשנות את עולמה! כשהיא מוקפת בקהילה של דמויות קלאסיות מהסרט המקורי, כולל סבסטיאן ופלאונדר, כמו גם תוספות חדשות ומלהיבות, "Disney Junior אריאל" מתרחשת על רקע הים הקריבי התוסס ומבליטה את התרבות הקריבית דרך מוזיקה, אוכל, אופנה, שפה ופולקלור.