America's Heart & Soul
יוצר הסרטים לואי שוורצברג ארז את מצלמתו ויצא לדרך במטרה אחת: ללכוד את יופייה של אמריקה שאין שני לה ואת הרוח המיוחדת של אנשיה. בואו לחוות את חגיגת האומה המסופרת באמצעות קולם של מי שבלבה.
מהים במזרח לים במערב, לא רק הארץ היא שהופכת את אמריקה ליפה- אלא גם העם שלה. מלא בצילומים מרהיבים, 'ליבה ונשמתה של אמריקה' לוקח אותך למסע שנשזר על פני האומה הנהדרת הזו, וחושף מארג עשיר של אנשים רגילים שחיים חיים יוצאי דופן כשהם הולכים אחר החלומות שלהם ברוח החופש האמריקאי היחודית. מהרפתן בוורמונט, למטפס ההרים העיוור ועד לאב והבן רצי המרתון , הסיפורים מעוררי ההשראה שלהם שונים ככל שניתן- מלאי תשוקה, צבעוניים, אמיצים, מצחיקים ונוגעים ללב.