עידן הקרח: הרפתקאות באק ויילד
עידן הקרח – הרפתקאות באק וויילד ממשיך את ההרפתקות המצחיקות של היונקים הפרהיסטוריים האהובים על כולם. מיואשים בגלל מרחק מסוים מאחותם הגדולה אלי, האחים הפוסום מחפשי הריגוש קראש ואדי יוצאים למצוא מקום משלהם, אך מהר מאוד מוצאים עצמם לכודים במערה ענקית מתחת לאדמה. הם ניצלים על ידי הסמור בעל העין האחת, חובב ההרפתקאות, ציד הדינוזאורים, באק ווילד, ויחד עליהם להתמודד מול הדינוזאורים הסוררים המאכלסים את העולם האבוד.