אקווה מרין
שתי חברות טובות בנות 13 יוצאות להרפתקה של חייהן כשהן מגלות בתולת ים בשם אקוומרין בבריכת שחייה.
שתי נערות צעירות, החברות הכי טובות שעומדות להיפרד בגלל שאחת מהן חייבת לעבור משם עם אמה, מגלות בתולת ים בשם אקוומרין בבריכת השחייה העכורה של מועדון חוף ישן. שתי הבנות יוצאות להרפתקה כדי לעזור לבת הים שהתאהבה במציל במועדון, מפני שאביה עומד לאלץ אותה להתחתן בנישואי הסדר, אלא אם תמצא הוכחה לאהבה בתוך שלושה ימים על היבשה.