משרת חמדן חוטף חתולה מיוחסת ואת גוריה בתקווה לזכות בירושה שהושארה להם. כשנראה כי לא נותרה עוד תקווה, הם מתיידדים עם חתול אשפתות שלו בשם תומאס אומאלי.
מיליונרית אדיבה ואקסצנטרית שחיה בלב פריז מורישה את כל רכושה לחתולתה המיוחסת, דוכסית, ולשלושת גוריה הקטנים. ההרפתקה והאירועים המבדחים מתחילים לאחר שהמשרת החמדן והמבולבל מנסה לחטוף את החתולים כדי לזכות בירושה, ובשלב זה הכל תלוי בחתול האשפתות המחוספס ששמו תומאס אומיילי, שמציל את המצב ביחד עם חבורת חתולי הג'אז שלו.