קומדיה, תוכניות בידור
הגיע הזמן להרים את המסך של מופע החבובות! הצטרפו לקרמיט, מיס פיגי, פוזי הדוב, גונזו, השף השוודי ואחרים בגרסה פורצת הדרך הזו לתוכנית הבידור הקלאסית, המשלבת שירים מקוריים, מערכונים קומיים וכוכבים אורחים בלהיט פריים-טיים לכל הגילים!
הגיע הזמן להרים את המסך של מופע החבובות! הצטרפו לקרמיט, מיס פיגי, פוזי הדוב, גונזו, השף השוודי ואחרים בגרסה פורצת הדרך הזו לתוכנית הבידור הקלאסית, המשלבת שירים מקוריים, מערכונים קומיים וכוכבים אורחים בלהיט פריים-טיים לכל הגילים! בואו לגלות בעצמכם את התענוגות המרעישות, מעוררות ההשראה, החגיגיות, והחבובותיות ביותר של מופע החבובות!