Planet of the Birds
מהקוטב הצפוני ועד לאיים נידחים, ציפורים יכולות לחיות כמעט בכל מקום. כיצד משגשגות חיות סתגלניות אלה בסביבות כה שונות? הן הסתגלו ונעשו קשוחות ומגוונות באמצעות גופן, נוצותיהן, תנועתן ושירתן. במסע חובק עולם זה אל חיי הציפורים, נכיר לעומק את נוודות השמיים האלה.