כנפי הפיתוי: ציפורי גן העדן
שינויי צורה, החלפת צבעים, שירה וריקודים – ציפור גן עדן האגדית כמעט שלא הייתה מוכרת עד ששני חוקרים בני-זמננו בילו כמעט עשור בשינה באוהלים ובהשתלשלות מענפי יערות הגשם כדי לתעד את כל 39 המינים של הציפורים הראוותניות האלה.