השנה היא 1946. פגי עובדת בארגון הסודי אס-אס-אר (העתודה המדעית האסטרטגית), אך מוצאת את עצמה תקועה בעבודה משרדית למרות שהייתה מעדיפה לצאת לשטח וללכוד את הפושעים האמיתיים.
השנה היא 1946 והסוכנת קרטר נדחקת לשוליים בעקבות הסכמי השלום ושובם של הגברים מהמלחמה. פגי שעובדת בארגון הסודי אס-אס-אר, מוצאת את עצמה תקועה בעבודה משרדית למרות שהייתה מעדיפה לצאת לשטח וללכוד את הפושעים האמיתיים. במקביל לכל זה היא מנסה להתנהל בחיי היומיום שלה כאישה רווקה, לאחר שאיבדה את אהבת חייה, קפטן אמריקה. מכרה הוותיק, הווארד סטארק, מוצא את עצמו מופלל בהפצת הנשקים הקטלניים ביותר שלו, ופונה אליה כדי שתעזור לו למצוא את האשמים האמיתיים ולטהר את שמו.