Out of the Box
חבורה קטנה של ילדים מהשכונה משחקים בכל יום ב"הקופסה", מועדון דמיוני שעשוי מקופסאות קרטון מצוירים בלבד. ביחד עם שני החונכים שלהם, טוני ג'יימס וויוויאן באיובאי מקלכלין, הילדים משחקים במשחקים, שרים שירים ומציגים סיפורים.