ליב ומאדי
הסדרה עוקבת אחר התאומות הזהות החכמות והשנונות בנות החמש עשרה ליב ומאדי ומשפחתן המלוכדת (האחים הצעירים ג'ואי ופרקר, וההורים פיט וקארן).
הסדרה עוקבת אחר התאומות הזהות החכמות והשנונות בנות החמש עשרה ליב ומאדי ומשפחתן המלוכדת (האחים הצעירים ג'ואי ופרקר, וההורים פיט וקארן). בתור תלמידה וכדורסלנית מצטיינת, הפופולריות של מאדי נמצאת במגמת עלייה... עד שליב, כוכבת טלוויזיה פופולרית שהתוכנית הפופולרית שלה הסתיימה לאחרונה, חוזרת מנצחת לבית הספר התיכון שלהם בוויסקונסין. מה שמסבך את גיל העשרה שלהן עוד יותר הוא העובדה שהוריהן עובדים בבית הספר שלהן.