Kindergarten: The Musical!
עקבו אחר מעלליה של ברטי בת החמש, שיחד עם חבריה החדשים מתמודדת עם כל החוויות המלהיבות והרגשיות שהן חלק מהשנה הראשונה בבית הספר.
הסדרה עוקבת אחר מעלליה של ברטי בת החמש, שיחד עם חבריה החדשים מתמודדת עם כל החוויות המלהיבות והרגשיות שהן חלק מהשנה הראשונה בבית הספר. הסדרה מתרחשת בכיתת גן ילדים בביה"ס היסודי פורטר וכללת שירה וריקוד פנטסטיים בסגנון ברודוויי שעוזרים לילדים להביע רגשות גדולים ומספקים הצצה לדמיון המופלא שלהם.