מוזיקה
בואו לחגוג בקצב הדמיון, להקת המוזיקה האלטרנטיבית של דיסני ג'וניור האהובה על ילדי הגן! ריץ׳, סקוט, דייב וסמיטי עובדים במחסן הרעיונות ועורכים סיעור מוחות יחד כדי לפתור ״מקרי חירום של רעיונות״ עם חבריהם נינה ועכבר המחסן.
בואו לחגוג בקצב הדמיון, להקת המוזיקה האלטרנטיבית של דיסני ג'וניור האהובה על ילדי הגן! ריץ׳, סקוט, דייב וסמיטי עובדים במחסן הרעיונות ועורכים סיעור מוחות יחד כדי לפתור ״מקרי חירום של רעיונות״ עם חבריהם נינה ועכבר המחסן. בכל פרק מופיעים שירים מקוריים בביצוע הלהקה.