Whispers: An Elephant's Tale
וויספרס, גור פילים תמים ומקסים שרק לומד ללכת על ארבע רגליו, מוצא את עצמו מופרד מאמו האוהבת. בחיפושו הנואש אחריה, הוא פוגש את גרוב המתבודדת הצינית והמנודה שמעולם לא רצתה להיות אמא. ביחד, הזוג הבלתי סביר הזה מתעמת סכנה אחר סכנה במסע המדהים שלהם למצוא מים ואת אמו של וויספרס.
וויספרס, גור פילים תמים ומתוק שרק מתחיל ללמוד ללכת על ארבעת רגליו, מוצא את עצמו מופרד מאמו האוהבת, ג'נטל הארט. בחיפושיו הנואשים אחריה, הוא פוגש את המתבודדת הצינית גרוב, שנודתה מהעדר שלה ושמעולם לא רצתה להיות אימא. יחד, צמד בלתי סביר זה מתמודד עם סכנה אחר סכנה במסעם המדהים כדי למצוא מים ואת אמא של וויספרס. הסרט מתרחש בערבות אפריקה ומככבים בו בעלי חיים אמיתיים המבטאים את עצמם בקולות אנושיים, "וויספרס: סיפורו של פיל" לוכד את יופיו המהמם של הטבע במלוא הדרו בהתגוללות סיפורו מעורר ההשראה על משפחה, אהבה ונאמנות ושובה את הלב.