בולט
בולט הוא כוכב התוכנית הלוהטת ביותר בהוליווד. הבעיה היחידה היא שהוא בטוח שכל העסק הזה אמיתי. הוא נשלח בטעות לניו יורק ושם הוא נחוש להשתמש ב"כוחות העל" שלו כדי להביס את הרשע ולמצוא את דרכו הביתה. העלילה מובילה את בולט וחבריו הקורעים להבנה שאין להם צורך בכוחות על כדי להיות גיבורים.
היכונו להרפתקה הנהדרת אי פעם. בולט הוא כוכב התוכנית הלוהטת ביותר בהוליווד. הבעיה היחידה היא שהוא בטוח שכל העסק הזה אמיתי. הוא נשלח בטעות לניו יורק וכאשר הוא מוצא עצמו רחוק מפני, בעליו ושחקנית המשנה בתוכנית שלו, הוא נחוש להשתמש ב"כוחות העל" שלו כדי להביס את הרשע ולחזור אליה. בואו לחוות את כל הפעלולים עוצרי הנשימה של בולט וחבריו במהלך מסעם הגדוש באקשן שבעקבותיו בולט מגלה שאין צורך בכוחות על כדי להיות גיבור.