Chef Donald
דונלד דאק מקבל השראה להכין אפיפיות מתוכנית ברדיו, אבל בטעות מוסיף לתבליל מלט גומי. לאחר שטעותו גורמת לבלגן אחד גדול, דונלד יוצא לתחנת הרדיו כדי להראות להם מה זה.