המירוץ להר המכשפות
בהרפתקה שלא מהעולם הזה, שני חייזרים מחופשים לבני נוער נכנסים למונית של נהג קשה יום בלאס וגאס. הנהג יוצא למרוץ כדי לעזור לנערים למצוא את החללית האבודה שלהם כדי שיוכלו להציל את כוכב הבית שלהם וגם את כדור הארץ.
דוויין ג'ונסון מככב בתפקיד ג'ק ברונו, נהג מונית בלאס וגאס שמתקשה להקפיד על דרך הישר. הוא מקבל תמריץ שלא מהעולם הזה כאשר שני חייזרים מחופשים לבני נוער מופיעים לפתע במונית שלו. במרוץ נגד סוכני ממשלה, צייד חייזרים והזמן, ג'ק חייב לעזור לנערים למצוא את החללית האבודה שלהם כדי שיוכלו לחזור הביתה ולהציל את כוכב הלכת שלהם ואת שלנו.